Piet de Wit Wormer

© Piet de Wit 2019
|
A-LOCK ENGINEERING Your shorts’ insert is only as good as the materials and patterning that support it. A-Lock Engineering is that framework—our system in both the RS and RSR that stabilizes the shorts and secures everything in place.
Equipe RS Insert  Streamlined race chamois in 3D Basalt.
RS The dependable stability and full-day support demanded by the toughest races on the planet. Type.441 Compressive warp knit fabric developed for silky comfort, a second-skin fit, and workhorse durability. rollBar ergoBox Carbon Xbib Butterfly Pattern
RSR The lightest (160g), most compressive race-spec bib shorts to ever leave the ASSOS lab. Type.701kompressor Highly compressive, superlight woven fabric ensures frictionless comfort, slippery speed, and a flawless fit. ergoBox Carbon Xbib Butterfly Pattern
€ 200,00 € 290,00
1. Kratercooler Highly compressive, superlight woven fabric ensures frictionless comfort, slippery speed, and a flawless fit. 2. 3D waffle Boosted breathability with three-layer construction. 3. goldenGate Fluid movement with stitch-free side panel design. 4. superAir microShock foam Shock-absorbing support via ultralight open cell foam. 5. Horizontal Stabilizer Reinforced central stitch locks insert to shorts.
1
2 3 4 5
12-SPEED DRAADLOOS SCHAKELEN! SRAM RED ETAP AXS De eerste 12-speed draadloze top racegroep! Het is de opvolger van de bestaande Red eTap. Deze nieuwe groep heeft niet alleen upgrade in het design gekregen, er zit heel veel nieuwe techniek in! Zo zijn er nieuwe combinaties mogelijk voor voorbladen en is er een optie voor een geïntegreerde Quarq Powermeter, een achterderailleur met oliedemper en een flattop ketting. er, een achterderailleur met oliedemper en een flattop ketting. Eenvoudig te personaliseren met de AXS app 12-speed Nieuwe combinaties voor voorbladen Met geïntegreerde Quarq Power Meter Achterderailleur met oliedemper Flattop ketting SRAM RED AXS POWER METER Crankset Soms moet je tradities laten varen om tot een beter product te komen. De SRAM RED AXS power meter is daar een goed voorbeeld van. Door het bereik van de verzetten te verplaatsen van de crank naar de cassette en een consistent verschil van 13 tandjes aan te houden in alle kettingbladcombinaties, zijn de schakelprestaties verbeterd en krijgt de rijder de versnellingen die hij wil en nodig heeft. De crankset heeft een volledig geïntegreerde Quarq power meter. De cranksets zijn geschikt voor DUB trapaslagers. Deze worden niet meegeleverd. De kettingbladen zijn uit 1 stuk CNC gefreesd. 50-37 vervangt 53-39 48-35 vervangt 50-36 46-33 vervangt 46-34 SRAM RED 1 AXS Power Meter Crankset De nieuwe 12-speed cassettes zorgen er voor dat veel van het gemak en de eenvoud van een 1x drivetrain is opgenomen in een 2x drivetrain. Toch zijn er ook op de weg disciplines waar een 1x drivetrain beter tot zijn recht komt, zoals tijdritten, triatlons en criteriums. De SRAM RED 1 AXS Power Meter met direct mount biedt een aerodynamisch voordeel. De 50-tands en 48-tands hebben een volledig geïntegreerde Quarq Power Meter. De cranksets met kleinere bladen hebben een power meter in de spider.